תוכנית הליווי לבעלי עסקים – קבוצת מאסטר לעסקים
מאסטר לעסקים – שיטה מעשית לעסק מצליח
תכנית ליווי מקיפה ומדויקת לבעלי עסקים קטנים. התכנית מגיעה “מהשטח” לאחר פריצות דרך מוכחות בעולם העסקים ונבנתה במטרה ברורה לספק תוצאות. במהלך 12 מפגשים אינטנסיביים, תעבדו על העסק שלכם בליווי צמוד של נבחרת מומחים מעולם השיווק, מכירות ושיטת ה- NLP.
איך זה הולך לעבוד?
תודעה
עסק מצליח מתחיל מבעל העסק – אנשים מצליחים חושבים ופועלים אחרת. כבר במפגש הראשון, נלמד להכיר את חוקי המשחק ונקבל בהירות, נבין בדיוק איפה אנחנו נמצאים היום, לאן אנחנו רוצים להגיע ואיך אנחנו הולכים לעשות את זה.
מכירות
לאחר מכן, נשדרג את מודל המכירות של העסק שלך במטרה להגדיל את ההכנסות באופן משמעותי. נתחיל באסטרטגיה ומשם נצא לטקטיקה: מיומנויות ניהול, פיתוח שירותים/מוצרים מותאמים לקהל היעד הרלוונטי, פיתוח מיומנויות מכירה, מיומנויות שפת גוף ודרכים מתקדמות לשיפור אחוזי הסגירה ויחס ההמרה.
שיווק
לאחר שביססנו את יסודות העסק, הגיע הזמן לצעוק את זה לעולם. אנחנו חיים בעידן בו מאד קל לשווק וכל צינורות השיווק אפשריים וזמינים – הבעיה היא לא בצינורות השיווק, אלא במי שמפעיל אותם. כיצד תופסים את תשומת לב הלקוח תוך מספר שניות? כיצד בונים תשתית שיווקית נכונה? או במילים אחרות – איך אני מביא עוד לקוחות? אחרי שהובלנו עסקים רבים להצלחה מעשית אנחנו יודעים שלעסק מצליח יש אסטרטגיה, יש שיטה, יש DNA.
ליווי צמוד ותמיכה קבוצתית
טובי המוחות שמגיעים מ”השטח” יעמדו לרשותך. תרגולים אישיים וקבוצתיים המבוססים על יעדי העסק, קבוצת פייסבוק סגורה לשאלות ותשובות ושיחה שבועית אחד על אחד עם אמיר איימצ’ט, יתנו לך פתרון מלא שיוודא שהידע לא נשאר במגירות הראש, אלא מבוצע ומוטמע הלכה למעשה בשטח.
תכנית הליווי מתאימה לבעלי עסקים אשר מעוניינים:
- לקבל בהירות לגבי העסק שלהם ולדעת מהן הפעולות, שלב אחרי שלב, שיש לעשות כדי לפרוץ דרך
- לבנות אסטרטגיה מעשית לעסק בכל אחד מהמפתחות (תודעה, מכירות, שיווק, פיתוח מוצר/שרות)
- למתג לבדל ולהיצרב בתודעה של קהל הלקוחות הרלוונטי
- למצוא את קהל הלקוחות הממוקד ולדעת איך לשווק לו נכון
- לייצר תוכן בעל ערך גבוה
- לשפר את המכירות שלהם במאות אחוזים
- לפתח מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות
למי זה לא מתאים?
- למי שמחפש “גלולת” פלא שלא דורשת מאמץ ומחויבות אמתית לתהליך
- למי שחושב שהוא יכול לעשות הכל לבד
- למי שלא “רעב” להצליח כי הוא כבר “מבין איך הדברים עובדים”
קצת על אמיר איימצט, מנכ”ל חברת “מאסטר לעסקים”
במהלך 15 השנים האחרונות, הוביל אמיר עשרות עסקים להצלחה יוצאת דופן. בין לקוחותיו ניתן למצוא את רנואר, רונית רפאל, רשת מועדוני הכושר Pure, תנובה ועוד. משמש כיועץ למנכ”לים וסמנכ”לים ומרצה מבוקש עבור גופים רבים ביניהם המרכז הבינתחומי, מכללת “הישגים” וכוחות הביטחון. מחדשנות ושיווק יצירתי ועד לשימוש בטכניקות NLP מתקדמות לתודעה פורצת גבולות, אמיר פיתח דרך ייחודית לניהול עסק מצליח.
קצת על המרצים האורחים:
אילן הייטנר – מחבר רבי מכר סדרתי: “חוכמת הבייגלה”, “מלך החומוס ומלכת האמבטיה”, “קציצות” ועוד.
עמית וינדר – אסטרטג פרסום בניו מדיה, מתמחה בבידול ומיתוג
יואב גלזנר – מנהל מדיה חברתית ופרסום בפייסבוק
אמיר ליפשיץ – שיווק פרפורמנס ושיפור יחסי המרה
יוני זיכהולץ – במאי,שחקן (“החברים של נאור”, “קינגים”)
תכנית הליווי – סילבוס
Master Yourself
מפגש 1 – היכרות עם “חוקי המשחק”
- מהי תודעה מנצחת ומהו NLP
- מציאת הלמה שלך ואיך הוא פוגש צורך חזק אצל קהל היעד
- זיהוי המומחיות שלך – “השורשים שלך”
- הרגלים של בעלי עסקים מצליחים
- כיצד אני מנהל את עצמי בצורה הנכונה ביותר.
- מודע ותת מודע – מי באמת מנהל את העסק
- מפסיבי לפרואקטיבי – שליטה מנטלית ופריצת גבולות
- מודל תיאוריית הייצוג – זיהוי הזדמנויות
מפגש 2 – יצירת בהירות – תכנון והצבת יעדים
חצי מפגש ראשון:
- איפה העסק שלך נמצא כיום ולאן אתה רוצה להגיע?
- יצירת “מפת דרכים” מהמצב המצוי לרצוי
- זיהוי החסמים, הקונפליקטים שמעכבים את פריצת הדרך
- שליטה מנטלית, קבלת החלטות ופריצת גבולות
- פירמידת הצרכים
חצי מפגש שני – “הרשימה”
“הרשימה” הוא מדריך פרקטי לשיווק באמצעות הרשתות החברתיות, מעורר השראה ומניע לפעולה, המבוסס על בלוג שסחף אלפי אנשים ברחבי העולם: אנשים שרשמו לעצמם את החלומות שלהם, שיתפו ברשתות החברתיות והגשימו יעדים קטנים וגדולים.
Master Your Sale
מפגש 3 – MMM – Money Making Model וכימיה עם הלקוח
- העסקה הכי חשובה שאתה עושה, היא העסקה עם עצמך
- ארבעת שלבי המכירה
- איך מנהלים את שיחת המכירה?
- איך מציגים את העסק שלך ופעילותו ב-30 שניות שימגנטו את תשומת לב הלקוח?
- איך יוצרים כימיה כנה ועמוקה? חוש דומיננטי, מטה פרוגרמס, ערכים ואמונות
- שפת גוף על פי ה NLP והשימוש שלה בפגישת מכירה
- Selling is not telling – כיצד אני גורם ללקוח לשכנע את עצמו?
- כלי המכירה החזק ביותר הוא הקשבה
- יצירת אמון מלא – מגלי אלפא לגלי ביטא
מפגש 4 – מה הלקוח באמת רוצה? מה הוא באמת צריך?
חצי מפגש ראשון – יוני זיכהולץ – חיבור בינאישי
בעידן של היום אנו חשופים להרבה נותני שירות ותחרות בלתי פוסקת. היום, יותר מתמיד, חשוב להיצרב בתודעה של כל אחד איתו באים במגע: לקוח, קולגות, משווקים, ספקים ומשתפי פעולה.
במפגש נלמד כיצד יוצרים עיגון רגשי עמוק.
חצי מפגש שני:
- מה הלקוח באמת רוצה ומה הכי נכון להציע לו?
- מה מניע אותם לקנות ומה עוצר אותם?
- אוטוסוגסטיה – איך הלקוח מייעץ לעצמו?
- איך אתה הופך לרב-אומן בשאלות ומנהל את שיחת המכירה?
- יצירת עיגון רגשי עם הלקוח
מפגש 5 – הצגת המוצר וטיפול בהתנגדויות
- 5 החושים והצגת המוצר
- תסריטי מכירה – “פיצ’ים”
- התנגדות = הזדמנות – טיפול בהתלבטויות הלקוח בגישת היועץ
- זיהוי הטיימינג המושלם
- איך עוזרים ללקוח להגיד כן? מטאפורות ואנלוגיות
מפגש 6 – מחנה אימונים – סגירת מכירות
חצי מפגש ראשון
- איך סוגרים עסקה ופותחים מערכת יחסים?
- איך מדברים בשפת ההשפעה?
- טכניקות ותבניות לסגירת עסקה
- יותר קל למכור שירות/מוצר יקר מאשר זול – איך מציגים את המחיר ללקוח?
- שדרוג מכירה – Upsale/Cross-sale – כיצד אני מוכר ללקוח מוצרים נוספים?
חצי מפגש שני
- תרגול מעשי של ניהול המכירה
- תרגול שפת גוף בזמן מכירה
- סימולציות בזמן אמת
Boost Your Business
מפגש 7 – בניית תשתית שיווקית
- מיתוג ובידול = חדשנות. מבדלים ומאפיינים את העסק שלך
- קייס סטאדי, דוגמאות למהלכי שיווק מוצלחים במדיה החברתית מהעולם, מהארץ ומבוגרי מאסטר לעסקים
- מי המתחרים שלך ואיך אנו מתמודדים עם היתרונות היחסיים שלו?
- מציאת ערכי המותג – כיצד השקפת העולם שלנו מתבטאת בערכי המותג ובמה שתרצה לשדר?
- מי קהל היעד? מתמקדים בקהל אליו אנחנו רוצים למכור
- מציאת היתרון היחסי – כיצד הלקוח ידע להבדיל בין תפוז לתפוח
- מהלכים אסטרטגיים וטקטיים ויציאה לדרך שיווקית חדשה
מפגש 8 – זיהוי צינורות השיווק ויצירת התוכן הרלוונטי לעסק שלך
שיעור מעשי בו נמשיך להתעמק ב-5 השאלות שיאפיינו את העסק שלך ויעזרו לך למקד ולבנות תוכן אפקטיבי מותאם לקהל היעד
- זיהוי צינורות השיווק הרלבנטיים לעסק שלך
- שימוש יעיל בצינורות השיווק בצורה אופטימלית בעולם הפיזי והדיגיטלי
- פייסבוק? טוויטר? יוטיוב? בלוג או אינסטגרם? עושים לך סדר במדיה החברתית
- התוכן הוא המלך – לומדים לכתוב נכון, מעניין ומושך
- עקרונות ליצירת ויראליות ברשת
- מה זה טיזר? מה זה גיב אווי? מה זה שיווק גרילה? ומה זה QR-CODE
- כתיבת תוכן שיווקי וממוקד קהל היעד שלך
מפגש 9 – משווקים בפייסבוק
- אלגוריתם פייסבוק והתנהגות אנשים במדיה החברתית – להניע את קהל היעד שלי לפעולה?
- עמוד עסקי או עמוד פרטי? ואולי שניהם ביחד? קבלת החלטה לגבי אופן ניהול הפייסבוק שלך
- ויראליות בפייסבוק – איך אני גורם ליותר אנשים לשתף את הפוסט שלי?
- חשיבות האינטראקציה או: למה שאשתף?
- פתיחת עמוד עסקי ותפעולו – פותחים, מנהלים ומתפעלים את עמוד הפייסבוק של העסק
- העלאת פוסטים בשעות השיא ופילוח לקהל הרלבנטי לעסק
- כתיבת תוכן לפייסבוק שמביא לנו יותר לייקים, תגובות ושיתופים
מפגש 10 – פייסבוק ניהול קמפיינים ממומנים והגדלת חשיפת העמוד
יחסי ציבור חזקים לעסקים קטנים
- הופכים עמוד פייסבוק למצליח
- מגדילים את חשיפת העמוד למשתמשים חדשים
- בניית אסטרטגיית תכנים שבועית
- מגדילים מכירות דרך העמוד
- ניהול מודעות וקמפיינים בתשלום – PPC/PPI ו Promoted Posts תוך ניצול תקציבים בצורה יעילה
- פונקציות נוספות וטיפים מיוחדים
- פייסבוק 24/7 בטלפון הנייד
- קידום אורגני בפייסבוק (ללא תשלום) – קבוצות, דפי “איוונט” וישויות נוספות
מפגש 11 – שיווק יצירתי – חלק ראשון
- שיווק “בועט בקופסא” – חשיבה יצירתית פורצת גבולות
- שיווק גרילה – כיצד אני פתיע את הלקוח הפוטנציאלי במקומות החדשים?
- שיתופי פעולה יצירתיים
דיגיטל למתקדמים- חלק שני
אמיר ליפשיץ, הבעלים של חברת “קליק מייקר”
- איך משיגים יותר לידים עם יחס המרה גבוה לפרסום שלך?
- איך יוצרים תוכניות שותפים עם מפיצים באינטרנט, שמזרימים לך לידים איכותיים?
- שיווק פרפורמנס – ביצועים ביצועים ביצועים. לוקחים את הפרסום הממומן בגוגל ובפייסבוק למקומות חדשים
מפגש 12 – סיכום והצגת תוצאות
- הצגת תוצאות העסק שלך וההתפתחות במהלך ארבעת חודשי הקורס
- כיוונונים נוספים לעסק ובניית “השלב הבא” אשר מגובה בתכנית פעולה מעשית
- קבלת תעודות