6 עקרונות שיגרמו ללקוחות שלך לקנות ממך

  1. ראשי
  2. 6 עקרונות שיגרמו ללקוחות שלך לקנות ממך

6 עקרונות השפעה שיגרמו ללקוחות שלכם לקנות

לאורך ההיסטוריה בני-אדם ניסו לפצח את הסודות הכמוסים שמאחורי החשיבה האנושית: איך לשכנע לקוחות לקנות? מהם העקרונות ליצירת השפעה מידית? והאם יש DNA למושג הזה שנקרא “שכנוע”?

images

החדשות הטובות הם שלשכנוע והשפעה יש אסטרטגיה, יש שיטה, יש DNA.
ריכזתי עבורכם 6 עקרונות השפעה שיגרמו ללקוחות שלכם לקנות:

  1. סמכות כאשר המוכר סמכותי יותר קל לקבל את הבחירה הנכונה. אם אתה משוכנע אני מתחיל להשתכנע. יותר קל להגיע לכדיי החלטה בהשפעת אדם סמכותי.

כאשר אתם סמכותיים אתם הופכים את הבחירה ללקוחות קלה וברורה יותר.

תחשבו לדוגמא כאשר אתה רוצה לקנות משחת שיניים. אין לך כוח להתחיל ולבדוק כל משחת שיניים ולכן החותם של משרד הבריאות ואישור של רופאי השיניים כמקור סמכות על גבי האריזה מסייע ומוביל את קבלת ההחלטה.

  1. הזדמנות – מוצרים והזדמנויות הופכות לנדירות יותר ככל שהנגישות אליהם יורדת לכן הציגו את המוצר כנדיר ובעל נגישות נמוכה.

לדוגמא: היום טיפול דיקור סיני ב 50% הנחה או קנה היום  2 מוצרים/שרותים קבל את השלישי בחינם.

  1. ערך מוסף – מלבד המכירות, תן מידע, טיפים, הטבה או כל ערך מוסף אחר שיגרום ללקוח שלך להעדיף אותך על המתחרים.
  2. הוכחה חברתית – ככל שיותר אנשים מחליטים משהו גם ההחלטה שלנו קלה יותר. תופעת”העדר”

לדוגמא: לומר ללקוח שרוב האנשים רוכשים את פוליסת ביטוח החיים הזאת ולכן כדאי גם לו.1,000,000  לקוחות לא טועים

  1. דומות– תת המודע מחפש דמיון/מכנה משותף.

לדוגמא: תחומי עניין, חוויות משותפות ועוד

  1. מחויבות ועקביות – המוח נוטה להתקדם בכיוון ברור.

לדוגמא: לקוח ששאלתם אותו שאלה כמו אם אני אראה לך היום דרך לחסוך הרבה כסף זמן ואנרגיה

זה משהו שיכול לעניין אותך?

כשהלקוח משיב בחיוב הוא מחויב להצהרה שלו ולכן יקשיב להמשך ההצעה

לכתבות נוספות אל תשכחו להישאר מעודכנים

כותב המאמר  אמיר איימצט מנכ”ל מאסטר לעסקים – שיטה מעשית לעסק מצליח.

 

אהבתם את הכתבה? ידע הוא פוטנציאל לכוח ותרגול הוא כוח מעשי

אתם מוזמנים לסדנת ” מאסטר לעסקים” מהרו להירשם ללא עלות לסדנת NLP חינמית לבעלי עסקים או לכאלה שרוצים להיות

הירשמו עכשיו ללא עלות – להרשמה לסדנת מאסטר לעסקים

לכתבות נוספות אל תשכחו להישאר מעודכנים

 

תפריט
דילוג לתוכן